الجمعة، نوفمبر ٣٠، ٢٠٠٧

بحبك


وانا بالف بين المدونات كعادتى اليومية قابلنى بوست رائع عند غادة لما قريته حسيت انها بتوصف حالتى بالضبط انا كمان لما ربنا يسرليا الأرتباط بأعز انسانة عندى فى الدنيا حسيت انى مش قادر أكتب أى حاجه عنها يمكن لأن الفرحه كانت أكبر بكتير من قدرتى أنى أوصفها بكلامى قولت يمكن بعد الخطوبه أكتب عنها ما قدرتيش
قولت يمكن بعد كتب الكتاب و كتبنا الكتاب و برضه ما قدرتش .
وخلاص فاضل ايام ونبقى مع بعض فى بيت واحد وبرضه شايف ان ما فيش كلام يقدر يتقال يوصف الى انا حاسه
لغاية ما قريت بوست غادة ولقيت انى مش لواحدى .
حبيبتى
ما فيش كلام فى الدنيا يوصفك ويوصف احساسى بيكى
ياريتنى كنت رسام وانا كنت رسمتك احلى من اى حد رسم فى يوم حبيبته
ياريتنى كنت شاعر وانا كنت كتبت فيكى قصيدة احلى من اى قصيدة كتبها واحد عن حبيبته
ياريت كنت باعرف اقولك او اعملك اى حاجه تقولك اد ايه باحبك
ما فيش غير كلمة واحده باقولهالك وهيا خارجه فعلاً من قلبى خارجه ومعاها كل تعب وعذاب و حزن السنين الطويلة الى عدت عليا وانتى بعيدة عنى
كلمة واحده هيا ...
بحبك
بحبك يا قلبى وروحى وعمرى
بحبك يا مراتى و حياتى وعمرى الى فات وما عشتهوش علشان كنت بعيدة عنى
بحبك يا عمرى الى جاى كله
بحبك يا أحلى حاجه حصلت فى عمرى كله
بحبك ... بحبك... بحبك

6 Comments:

Blogger Abdelrahman Ellithy said...

انت مدعو للكتابة في مدونة كل العرب
مشروع الجريدة العربية
تكمن فكرة هذه المدونة في جمع اكبر قدر من المدونين العرب واقدرهم وافصلهم لكي يكتبو في مكان واحد
ذلك للحصول في النهاية على مدونة اشبه بالجريدة العربية تناقش القضا ياالعربية
مزايا الكتابة هنا :
للكاتب :
1- عدد اكبر من القراء
2- تحسين نتايج البحث لعناوين المقالات
3- انت كاتب وفي نفس الوقت قارئ تقرأ ما يكتبه كبار المدونين العرب
4- شهرة اكبر .. ودائما اقول ان في الاتحاد قوة وهذا هو اتحاد المدونين العرب

للقارئ :
1- القراءة للمدونين الكبار تحت صفحة واحدة
2- تجميع المدونات وجعلها مث ل جريدة الكترونية
3- سهولة الوصول للمقالات المرادة

شروط الكتابة (لن يتم التعديل لو مسح اي مقال ):
1- عدم الاساءة للاديان السماوية
2- عدم نشر مقال من اجل ربح المال او التنفع المادي ولكن الشروحات مقبولة ومرحب بها
3- عدم كتابة كلام خارج او الفاظ اباحية
4- الكتابة باللغة العربية

الفكرة تتلخص في ان كل مدون له حق الكتابة فقط بارسال ايميله في تعليق على هذه المدونة
اذا كانت لك مدونتك الخاصة فلا مانع من نسخ مقالاتك الهامة والتي تراها ترقى كي تكون في الجريدة العربية الالكترونية او مدونة كل العرب

كما ان تجمع المدونين سيجيئ بقراء اكثر وهكذا

برجاء ارسل لنا بريدك الالكتروني كي تستطيع الكتابة في هذه المدونة
ادعو الله ان تكون هذه المدونة ملفتة لنظر القراء ومحط انظار الراي العام العربي
ادخل لمعرفة كيفية المشاركة والتفاصيل على
مشروع الجريدة العربية الموحدة

كما يمكنكم اضافة مدونتكم في
دليل المدونات العربية
والله ولي التوفيق

١٢:٥٣ م  
Anonymous غير معرف said...

اظاهر انها حالة عامه بجد :)
كانك تتكلم عني انا وزوجتي

٢:٠٨ ص  
Blogger Asma Sa'ed said...

جميله هى مشاعرك إتجاه زوجتك
اتمنى لكم دوام السعاده
تقبل مرورى العابر على مدونتك التى تعثرت بها صدفه

٦:٥٩ ص  
Anonymous العاب النادي said...

يعطيك العافية

٤:١٧ ص  
Anonymous العاب فلاش said...

well done

٣:٠١ ص  
Anonymous غير معرف said...

كلام حلو

٩:٤٦ ص  

إرسال تعليق

<< Home